O nás
Kdo jsme?
Jsme malá rodinná firma zabývající se prodejem rybářského vybavení vybraných rybářských značek již od roku 1991. Už od založení rybářských potřeb Král sídlíme v Novém Jičíně na ulici Generala Hlaďo 18/755, v budově Českého rybářského svazu Nový Jičín. Na tomto místě najdete naši kamennou prodejnu, která je zároveň našim centrálním skladem rybářského zboží. Protože je naše plocha prodejny menší, jako katalog veškerého nabízeného zboží slouží náš e-shop www.rybarske-potreby-kral.cz. Rybářské zboží, které máme vystaveno na e-shopu je fyzicky skladem, v případě zájmu si můžete zboží prohlédnou. Před návštěvou prodejny Vám doporučujeme si zboží objednat nezávazně přes e-shop, aby Vám jej někdo nevyfoukl.
Provozní doba kamenné prodejny: | |
Pondělí: | ZAVŘENO |
Úterý: | 10:00-12:00hod. ; 13:00-16:00hod. |
Středa: | 10:00-12:00hod. ; 13:00-16:00hod. |
Čtvrtek: | 10:00-12:00hod. ; 13:00-16:00hod. |
Pátek: | ZAVŘENO |
Pokud Vám nevyhovuje výše uvedená provozní doba prodejny, můžete využít našeho partnera rybníků Polouvsí, který nabízí možnost vyzkoušení a vyzvednutí zboží i o víkendu. V případě zájmu o rybářské pruty si je zde můžete vyzkoušet a hodit si s nimi. Tento revír je soukromý nachází se v obci Jeseník nad Odrou, nedaleko Nového Jičína. Pokud pojedete od Hranic na Moravě, Olomouce, atd. budete to mít blíže než do NJ. Více informací najdete na webu: www.rybnikypolouvsi.cz
Provozní doba revíru: | |
Pátek: | 8:00-18:00hod. |
Sobota: | 8:00-18:00hod. |
Neděle: | 8:00-17:00hod. |
Sezónní provozní doba, tudíž se může průběžně měnit. |
Máme v týmu mistra České republiky
Hlavní tváří firmy je majitel pan Ladislav Král, který získal mnoho ocenění při své reprezentaci České republiky v závodní přívlači. Tento skromný člověk se podílí o své zkušenosti s rybáři, kteří si nechají poradit a chtějí se něco více dozvědět o lovu dravých ryb přívlačí. Z dlouholeté kariéry reprezentanta ČR v tomto krásném leč náročném sportu můžeme vyzdvihnout titul mistra České republiky, mistra mezinárodních závodů v Polsku (několika násobného) či 3. místo jako trenéra České repre z roku 2013 (2 závody).
Naše specializace?
Ač se může zdát, že se zabýváme pouze přívlačí, není tomu tak. V rybářských potřebách Král Vám poradíme i s lovem kaprovitých ryb, které chytáme v letní sezóně na soukromém revíru v Polouvsí. Když situace dovolí, vyrážíme na rybářské výpravy na moře do Norska, Švédska, Španělska. I Chorvatsko je super na letní opalovačku s příležitostným lovem ryb. V zimních měsících se zase specializujeme na lov pod ledem.
Na základě dlouholetých zkušeností spolupracujeme s ověřenými rybářskými značkami. Postupně doplňujeme a obměňujeme naši nabídku rybářského vybavení pro sladkovodní a mořský rybolov. V rybářských potřebách Král si určitě vyberete ze všech způsobů rybolovu jako je přívlač, kaprařina, feeder, plavaná, mořský rybolov, lov sumců a muškařina. Naše nabídka rybářského sortimentu je tvořena pro všechny rybáře ať už začínající nebo velmi náročné.
Služby pro naše zákazníky
Díky dlouholetému působení na trhu Vám můžeme zaručit serióznost řešení reklamací a servisu na zboží, které jste u nás zakoupili. Provádíme servis rybářských navijáku a rybářských prutů, které byly zakoupeny v kamenné prodejně nebo přes e-shop. Skutečnost, že jste produkt zakoupili u nás, musíte prokázat dokladem o koupi (fakturou nebo paragonem) nebo záručním listem hlavně při reklamování zboží.
Jsme autorizovaný servis rybářských navijáků a rybářských prutů značek Daiwa a Cormoran. Co to znamená?
Pokud jste zakoupili produkt této značky v rybářských potřebách Král, vyřešíme Vám reklamaci i servis přímo my. Zboží neposíláte do zahraničí, ale přímo nám a my se o vše postaráme. Tento postup se je uplatněn u našich zákazníků, kteří zboží zakoupili v rybářských potřebách Král.
Pokud jste zakoupili výrobek značky Daiwa nebo Cormoran v jiném obchodě reklamaci musíte řešit u svého prodejce. V záruční lhůtě Vám tuto reklamaci nevyřešíme, protože jste zboží nezakoupili u nás! Můžete u nás žádat pouze o servis, který si hradíte v plné výši sami. Na servis se Vám nevztahují žádné výhody, jelikož jste servisované zboží u nás nezakoupili. Upozorňujeme, že při vytížení servisu v sezóně je vždy upřednostněn zákazník, který zboží u nás zakoupil. Vyhrazujeme si právo odmítnout servis zboží, které u nás nebylo zakoupeno.
Pro více informací o servisování zboží klikněte...