Servis rybářských navijáků a rybářských prutů
Služby pro naše zákazníky
Díky dlouholetému působení na trhu Vám můžeme zaručit serióznost řešení reklamací a servis na zboží, které jste u nás zakoupili. Provádíme servis rybářských navijáku a rybářských prutů, které byly zakoupeny v kamenné prodejně nebo přes e-shop.
Jsme autorizovaný servis rybářských navijáků a rybářských prutů značky Daiwa. Co to znamená?
Pokud jste zakoupili produkt této značky v rybářských potřebách Král, vyřešíme Vám reklamaci nebo servis přímo my. Zboží neposíláte do zahraničí, ale přímo nám a my se o vše postaráme. Tento postup je uplatněn u našich zákazníků, kteří zboží zakoupili v rybářských potřebách Král.
Pokud jste zakoupili výrobek značky Daiwa v jiném obchodě reklamaci musíte řešit u svého prodejce. V záruční lhůtě Vám tuto reklamaci nevyřešíme, protože jste zboží nezakoupili u nás! Můžete u nás žádat až o servis, který si hradíte v plné výši sami. Na servis se Vám nevztahují žádné výhody, jelikož jste servisované zboží u nás nezakoupili. Upozorňujeme, že při vytížení servisu v sezóně je vždy upřednostněn zákazník, který zboží u nás zakoupil. Vyhrazujeme si právo odmítnout servis zboží, které u nás nebylo zakoupeno.
Jak žádat o servis zboží?
1. Kontaktujte nás telefonicky, e-mailem nebo osobně a sdělte nám požadavky na servis, co chcete se zbožím udělat (vyčistit, promazat, atd.) nebo co mu chybí (očko, součástka, atd.). Abychom se předem domluvili zda jde servis provést. Je dobré poslat například i fotku e-mailem. Né vždy se to dá takto řešit a chce to zboží přímo vidět, až pak lze říci zda lze servisovat.
2. Pro vyřízení servisu vyplňte "Formulář žádosti o servis" (ke stažení níže na stránce).
3. Doneste zboží osobně, nebo zašlete na adresu: Ladislav Král, Generála Hlaďo 755/18, 741 01 Nový Jičín.
V sezóně od května do listopadu může servis trvat déle, kvůli časovému vytížení. Pokud je to možné servisujte své zboží mimo sezónu.